خانه آویژه
لگوی مجله خانه آویژه

قبل از خرید، انواع توالت فرنگی را بشناسید! + 3 نوع آن

انواع توالت فرنگی در خانه آویژه

به طور معمول استفاده از توالت فرنگی برای کسانی که مشکل جسمانی دارند، پیشنهاد می‌شود. این نوع کالا محصولی پرمصرف است و باید کیفیت لازم را برای سال‌ها کار کردن بدون عیب داشته‌باشد.

همچنین توالت فرنگی انواع مختلفی دارد که اگر با مزایا و معایب آن آشنا نباشید، انتخاب برایتان دشوار می‌شود. از طرفی این کالا به شکلی نیست که هر سال قابل تعویض باشد، به همین دلیل رعایت نکات مهم به هنگام خرید آن توصیه می‌شود. برای اطلاع از انواع توالت فرنگی و موارد مهم به هنگام خرید با ما تا انتهای این مقاله در سایت خانه آویژه همراه باشید.

انواع توالت فرنگی از نظر نحوه نصب

توالت

به دلیل کاربرد بسیار گسترده توالت فرنگی، این کالا به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. یکی از معیارهایی که این محصول را به تعداد متفاوتی جداسازی می‌کند، نحوه نصب است. در بین برندهای مختلف در این حوزه وجود دارند که توالت فرنگی چینی بهداشتی کرد در این بین بسیار خوش درخشیده‌است.

به طور حتم این برند یکی از انتخاب‌ها مناسب برای افراد محسوب می‌شود که انواع مختلفی از آن در خانه آویژه قابل رویت است. مدل‌های مختلف توالت فرنگی از نظر نحوه نصب به شرح زیر می‌باشند.

توالت فرنگی یک تکه:

توالت فرنگی یک تکه، بخش مخزن فلاش تانک و بخش نشیمن آن به صورت یکپارچه در یک واحد طراحی و اجرا شده‌است. این نوع محصول یکی از انواع توالت فرنگی می‌باشد که به دلیل طراحی منحصر بفرد خود حجم کم‌تری اشغال می‌کند. همین عامل باعث شده تا از این مدل برای آپارتمان‌ها یا سرویس‌های عمومی استفاده شود.

توالت فرنگی دو تکه:

نوع دیگر توالت فرنگی مدل دو تکه آن است. این قسمت شامل صندلی و تانک آب می‌باشد. به این طریق که صندلی توالت بر روی زمین قرار گرفته و تانک آب به صورت مجزا از صندلی وجود دارد. این ساختار دو تکه باعث شده تا قدرت آبشکستگی بالاتری داشته‌باشد. این به معنای تمیزی بهتر و کارایی بیشتر توالت فرنگی دو تکه است.

توالت فرنگی دو تکه:

 

توالت فرنگی دیواری:

از جدیدترین مدل توالت فرنگی می‌توان به نوع دیواری آن اشاره کرد. این مدل پایه ندارد و بر روی دیوار نصب می‌شود. مخزن توالت در این مدل معمولا درون دیوار قرار می‌گیرد، به همین دلیل حجم بسیار کم‌تری در سرویس بهداشتی اشغال می‌کند. این مدل شستشو و نظافت آسانی دارد و به دلیل قرارگیری تجهیزات درون دیوار سروصدا را به حداقل می‌رساند.

انواع توالت فرنگی از مکانیزم تخلیه

مکانیزم تخلیه و تطابق آن با باقی لوازم موجود از عوامل مهم به شمار می‌آید. این نکته را نیز بدانید که این مکانیزم به نحوه ساخت آن بستگی دارد.

از ویژگی‌های مکانیزم تخلیه می‌توان به شستشوی تمیز و یکدست اشاره کرد. توالت‌ فرنگی‌های ایرانی معمولا در کیفیت این نکته مثبت هستند. زیرا اکثر تولیدکنندگان معتبر داخلی تخلیه را در تمامی توالت فرنگی‌های ساخت خود انجام می‌دهند.

توالت فرنگی چینی بهداشتی کرد از نمونه کارهای توالت فرنگی ایرانی است که کیفیت مکانیزم تخلیه آن باعث افزایش خرید آن شده‌است.

انواع توالت فرنگی از نظر این علم عبارتند از:

سیستم تخلیه آبشاری:

یکی از قدیمی‌ترین مکانیزم‌های تخلیه نوع آبشاری آن می‌باشد. این نوع سیستم بیشتر در مدل‌های دو تکه قابل رویت است. این روش به این طریق کار می‌کند که آب با فشار از مخزن به لبه بالایی کاسه وارد می‌شود.

در لبه سوراخ‌هایی قرار دارد که آب از این منافذ به صورت آبشار به پایین سرازیر می‌گردد. در این مدل به دلیل فشار زیاد آب به طور معمول مشکلات گرفتگی رخ نمی‌دهد.

سیستم تخلیه شوتینگ:

یکی از سیستم‌های جدید در هنگام تخلیه مدل شوتینگ می‌باشد. در این مدل ابتدا منافذی در لبه قرار دارند که با ریزش آب دور کاسه شستشو را انجام می‌دهند. سپس آب از کانال به شوتینگی که در عمق قرار دارد، هدایت می‌شودو عمل تخلیه با فشار صورت می‌گیرد.

نکات مهم به هنگام خرید انواع توالت فرنگی

نکات بسیاری به هنگام خرید انواع توالت فرنگی وجود دارند که توجه به هر یک در خرید شما تاثیر مستقیمی می‌گذارد. به همین دلیل توصیه می‌شود تا رعایت و توجه به این دسته از دستورات را هر خریدار در نظر بگیرد.

در هنگام خرید باید به اندازه مخزن فلاش تانک، اندازه شیر تخلیه، محل قرار گرفتن این شیر و سیستم تخلیه آب توجه داشته‌باشید. با تمام این موارد گفته شده مقدار مصرف آب نیز از نکات مهم محسوب می‌شود. چرا که با توجه به کمبود آب در کشور این معیار به شما در هر زمینه‌ای کمک کننده است.

مزایای انواع توالت فرنگی

مزایای انواع توالت فرنگی

استفاده از انواع توالت فرنگی مزایایی دارد که بعضی از پزشکان استفاده از آن را توصیه می‌کنند. زنان بارداری که توالت فرنگی در منزل دارند، فشار کم‌تری را در رحم خود احساس می‌کنند.

پوشش سطح خارجی توالت فرنگی مانع از خروج گازها و بخارات سمی به بیرون از محیط می‌شود. به علاوه خطر دچار شدن به آرتروز زانو در افرادی که از توالت فرنگی استفاده می‌کنند، به حداقل می‌رسد.

استفاده از توالت فرنگی مانع از فشار روی ماهیچه روده بزرگ می‌شود که تاثیر بیشتری در کاهش ابتلا به بیماری‌های ارگان‌های لگنی دارد. در زمان استفاده از توالت فرنگی عضله‌های ران به بخش فراخ روده فشار می‌کنند و دفع آسان‌تر انجام می‌شود.

سخن آخر
در این مقاله سعی شد تا نکات مهم در هنگام خرید انواع توالت فرنگی را به شما شرح دهیم. به یاد داشته‌باشید که با انتخاب برند برتر، شما به بهترین انتخاب خود دست پیدا می‌کنید. در نتیجه پیشنهاد ما به شما توالت فرنگی چینی بهداشتی کرد می‌باشد، زیرا بهترین کیفیت را در محصولات آن شاهد خواهید بود.

مورد بعدی که بسیار حائز اهمیت است، چگونگی نگهداری از توالت فرنگی می‌باشد. چرا که در صورت ایجاد خرابی خسارت‌های بسیاری به فرد تحمیل می‌گردد. شما می‌توانید با توجه به دکوراسیون و فضای سرویس بهداشتی و حمام، شکل و اندازه توالت را در نظر بگیرید.

درباره خانه آویژه

فروشگاه اینترنتی ” خانه آویژه ” فعالیت اولیه خود را در زمینه پخش و توزیع تجهیزات چینی بهداشتی ساختمان با هدف فروش آنلاین اجناس تخصصی همراه با تضمین اصل بودن کالا آغاز کرد.باور قلبی ما بر ایجاد شبکه فروش مبتنی بر صداقت، اصالت کالا و راحتی در خرید با بهترین قیمت است.

در ابتدا برندهای تحت پوشش محدودی (در عین حال با کیفیت بینظیر و مطمئن) ارائه خواهند شد که مطمئنا هدف ما گردآوری بهترین ها در کمترین زمان خواهد بود تا پاسخگوی تمامی نیازها باشیم. بدیهی است گارانتی مطمئن و پشتیبانی از شما عزیزان (از مشاوره تا خرید)، جزو تعهدات ما است.

آدرس:
تهران ، میدان ونک ، خیابان شیراز جنوبی ، خیابان سامان ، پلاک ۵۷

تماس با ما:
ارتباط ما با شما عزیزان از طریق سایت و اینستاگرام خواهد بود .

شماره تماس :  ۰۲۱-۸۸۶۲۷۴۴۶        واحد فروش :   09128455860      واحد پروژه :  ۰۹۱۲1۴۵۵۸۶۰
آدرس ایمیل:
Info.avizhehome@gmail.com

استفاده از مطالب مجله خانه آویژه برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام خانه آویژه و لینک به منبع بلامانع است.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
میتونم کمک کنم