خانه آویژه
لگوی مجله خانه آویژه

راهنمای خرید شیر روشویی راسان +5 نکته عالی

شیر روشویی راسان در خانه آویژه

شیرآلات راسان یکی از برندهای محبوب و باکیفیت شیر در ایران می باشد. راسان برند آشنا در صنعت تولید شیرآلات بهداشتی است و از تنوع محصولی بالای برخوردار می باشد. انواع شیرهای این برند را با طرح ها و رنگ های مختلف می توانید انتخاب کنید.

با توجه به کیفیت و مرغوبیت محصولات راسان شما می توانید مدت های زیادی از شیرهای ساختمانی این برند استفاده کنید. درکنار تنوع بی نظیر محصولات، کیفیت و ماندگاری شیرآلات تمامی شیرهای تولید شده با قیمت مناسب و مقرون به صرفه عرضه می شود.

همچنین میتوانید بخوانید: راهنمای خرید شیر روشویی باکیفیت و استاندارد

اگر قصد خرید شیر روشویی راسان را دارید با ما همراه باشید. ما به طور مختصر و مفید به راهنمای خرید شیر روشویی راسان می پردازیم.

انواع شیرآلات راسان

انواع شیرآلات راسان

قبل از اینکه به راهنمای خرید شیر روشویی راسان بپردازیم بد نیست با انواع محصولات این شرکت آشنا بشوید. شما برای هر کجای منزل که بخواهید می توانید از شیرهای این شرکت خریداری کنید. راسان ارائه دهنده انواع شیرهای سرویس بهداشتی و توالت، حمام، آشپزخانه و روشویی می باشد. شیرهای راسان را می توانید در مدل های زیر خریداری کنید:
شیرآلات چشمی
شیرآلات اهرمی
شیرآلات ایستاده
شیرآلات پدالی
شیرآلات پیسوال

همچنین میتوانید بخوانید: هر آنچه باید در مزایا و معایب شیرآلات سفید بدانید.

نکات مهم در خرید شیرآلات راسان

در این قسمت چند نکته مهم را به عنوان راهنمای خرید شیر روشویی راسان بیان می کنیم. قبل از انتخاب و خرید شیرآلات روشویی حتما موارد زیر را بررسی کنید.

بهداشتی بودن مواد اولیه

شیرآلات منزل رابطه مستقیم با سلامت و بهداشت افراد خانواده دارد بنابراین بسیار مهم است که از شیرهای بهداشتی خریداری کنید. مواد اولیه استفاده شده برای ساخت شیرآلات از اهمیت بالایی برخوردار هستند. برای تولید شیرآلات معمولا از آلیاژ برنج استفاده می شود.

همچنین میتوانید بخوانید: بهترین رنگ برای خرید شیرآلات آشپزخانه چیست؟

مطابق استانداردهای ایران درصد مس باید 60% باشد و در صد سرب کمتر از 2.5 % باشد. ما بقی مواد تشکیل دهنده از آلیاژ روی و ناخالصی های مجاز دیگر تشکیل می شود. تمامی شیرآالات روشویی راسان مطابق با استانداردهای موجود تولید می شوند.

صرفه جویی در مصرف آب و کاربری راحت

نکته دیگری که باید قبل از خرید به آن توجه کنید میزان مصرف آب شیرآلات روشویی است. با تعبیه یک پرلاتور مرغوب درون شیرهای راسان می توان تا حد 90 درصد از مصرف بی رویه آب جلوگیری کرد. پرلاتور با تنظیم آب خروجی و رساندن پاشش به سطح بیشتری باعث صرفه جویی در مصرف آب و همچنین بالا بردن کارایی شیرآلات می شود. کاربر می تواند با لذت بیشتری با این شیرآلات کار کند.

ارتفاع مناسب شیرآلات

به عنوان نکته بعدی در راهنمای خرید شیر روشویی راسان باید بگوییم که ارتفاع شیرآلات روشویی بهداشتی با یکدیگر متفاوت است. شما با توجه به ابعاد سینک روشویی و محیطی که قرار است از آن استفاده کنید می توانید نمونه های مناسب را خریداری کنید.

به عنوان نمونه اگر سینک دوقلو دارید نمی توانید از شیرآلات پایه کوتاه استفاده کنید. برای سینک های کم عمق نیز استفاده از شیرهای پایه بلند باعث پاشش آب به محیط اطراف می شود. بنابراین به ابعاد شیرهای انتخابی دقت فرمایید.

همچنین میتوانید بخوانید: بررسی کامل مزایا و معایب شیرآلات توکار 

نصب راحت و تنوع رنگی

شیرآلات روشویی، آشپزخانه و حمام باید با توجه به دکوراسیون منزل انتخاب شوند بنابراین در انتخاب شیرهای بهداشتی باید به تنوع رنگی محصول توجه کنید و متناسب با رنگ محیط مورد استفاده محصول را انتخاب کنید.

همچنین توجه داشته باشید شیرآلات به راحتی و با کمترین دردسر نصب شوند. نصب آسان یکی از دغدغه های مهم کاربران می باشد. شیرآلات راسان با دارا بودن تنوع بالای رنگی و کیفیت بی نظیر به راحتی نصب می شوند .

مزایای شیرهای روشویی راسان

به عنوان آخرین نکته راهنمای خرید شیرآلات راسان به مزایای خرید شیرهای این برند می پردازیم. تنوع بالای محصولات شیرآلات ساختمانی و برندهای موجود در بازار ما را برای انتخاب دودل می کند.

همچنین میتوانید بخوانید: راهنمای خرید و انتخاب بهترین شیرآلات آشپرخانه

آگاهی از مزیت های انتخاب محصولات راسان باعث می شود تا ما با اطمینان کامل این محصول را خریداری کنیم. مزایای خرید از برند راسان شامل موارد زیر می شود:
کیفیت بالا و مرغوبیت محصولات
استفاده از مواد اولیه مرغوب
دوام و ماندگاری بالا
دارای گواهینامه ها و استانداردهای بین المللی
دارای گارانتی
تنوع رنگی محصولات
تنوع طراحی و مدل های مختلف شیرآلات
قیمت مناسب

همچنین میتوانید بخوانید: 10 مدل از پرفروش ترین شیرآلات ایرانی KWC

تنوع و طراحی ظاهری شیرهای راسان

شیرهای راسان

خلاقیت شرکت راسان در طراحی و تنوع محصولات باعث شده است تا مصرف کنندگان برای انتخاب دستشان کاملا باز باشد. این برند کوشیده است تا طیف گسترده ای از سلایق و طراحی های مدرن را در محصولات خود داشته باشد.

برای تمامی سلایق محصولی منطبق طراحی و تولید شده است به عنوان نمونه افرادی که به دنبال طرح های مدرن هستند می توانند محصولات این سبکی را خریداری کنند. شیرهای روشویی راسان در مدل های اهرمی، کلاسیک، ساده، مدرن و… وجود دارد که شما با توجه به نیاز خود می توانید هر یک را خریداری کنید.
همچنین میتوانید بخوانید: بررسی کامل ویژگی ها و مزایای شیرآلات اهرمی

همچنین مدل های شیر دستشویی در انواع کلاسیک، اروپایی، مدرن، فانتزی، فلت، موج، ایتالیایی و غیره طراحی و تولید شده است.

تنوع رنگی محصولات شامل طیف گسترده ای می شود بنابراین هر مدلی که خواستید را می توانید در رنگ های مختلف خریداری کنید. رنگ محصولات شامل کروم، سفید، مشکی، طلایی، مات، براق، متالیک و غیره می شود.

خرید شیرآلات روشویی راسان در کمترین زمان

تا اینجا به راهنمای خرید شیر روشویی راسان پرداختیم اما این محصولات را از کجا بخریم؟ برای خرید شیر روشویی راسان یک راه ساده، آسان و سریع وجود دارد.

همچنین میتوانید بخوانید: معرفی شیرآلات توکار کی دبلیو سی

شما می توانید وارد سایت خانه آویژه شوید و انواع مختلفی از شیرآلات روشویی برند راسان را مشاهده کنید؛ بدون اینکه بخواهید ساعت ها در بازار بگردید و وقت و انرژِی خود را هدر دهید.

با چند کلیک از خانه تمام ویژگی های شیر مد نظر را بررسی کنی؛. پس از انتخاب به سادگی ثبت سفارش انجام دهید و محصول خود را با کیفیت و مرغوبیت بالا در کمترین زمان ممکن خریداری کنید.
مجموعه خانه آویژه انواع اقسام شیرآلات را با برندهای ایرانی و خارجی عرضه می کند. برای اطلاع از قیمت و مشاهده مدل های مختلف به سایت خانه آویژه مراجعه کنید.

درباره خانه آویژه

فروشگاه اینترنتی ” خانه آویژه ” فعالیت اولیه خود را در زمینه پخش و توزیع تجهیزات چینی بهداشتی ساختمان با هدف فروش آنلاین اجناس تخصصی همراه با تضمین اصل بودن کالا آغاز کرد.باور قلبی ما بر ایجاد شبکه فروش مبتنی بر صداقت، اصالت کالا و راحتی در خرید با بهترین قیمت است.

در ابتدا برندهای تحت پوشش محدودی (در عین حال با کیفیت بینظیر و مطمئن) ارائه خواهند شد که مطمئنا هدف ما گردآوری بهترین ها در کمترین زمان خواهد بود تا پاسخگوی تمامی نیازها باشیم. بدیهی است گارانتی مطمئن و پشتیبانی از شما عزیزان (از مشاوره تا خرید)، جزو تعهدات ما است.

آدرس:
تهران ، میدان ونک ، خیابان شیراز جنوبی ، خیابان سامان ، پلاک ۵۷

تماس با ما:
ارتباط ما با شما عزیزان از طریق سایت و اینستاگرام خواهد بود .

شماره تماس :  ۰۲۱-۸۸۶۲۷۴۴۶        واحد فروش :   09128455860      واحد پروژه :  ۰۹۱۲1۴۵۵۸۶۰
آدرس ایمیل:
Info.avizhehome@gmail.com

استفاده از مطالب مجله خانه آویژه برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام خانه آویژه و لینک به منبع بلامانع است.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
میتونم کمک کنم