خانه آویژه
لگوی مجله خانه آویژه

معرفی بهترین شیرآلات ایرانی +8 برند برتر شیرآلات

شیرآلات ایرانی در خانه آویژه

شیرآلات همواره بخش جدایی ناپذیر هر سازه‌ای محسوب می‌شوند. از این رو درخواست‌های افراد به جهت تامین این نوع ابزار در بازار بسیار زیاد است. در حالی که کالاهای خارجی نبض بازار را در دست دارند، شیرآلات ایرانی نیز پا به پای تولیدکنندگان خارجی پیش رفته‌اند.

ایران در زمینه تولید انواع شیرآلات از جمله شیرآلات روشویی، حمام، ظرفشویی و … کیفیت قابل ملاحظه‌ای را نشان داده‌است. با تمام این موارد افراد سودجوی بسیاری وجود دارند که تنها هدف آن‌ها فریب شما می‌باشد، از این رو بهتر است تا به شناخت کاملی از شیرآلات درجه یک ایرانی برسیم. برای کسب اطلاعات بیشتر مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

 

معیارهای انتخاب شیرآلات درجه یک ایرانی

 

اولین سوالی که برای خریدار شیرآلات رخ می‌دهد، این است که چه معیارهایی به هنگام خرید شیرآلات ایرانی مهم هستند؟ اولین نکته توجه به جنس بدنه می‌باشد، برنج بهترین جنس برای شیرآلات درجه یک ایرانی است. این فلز ارزشمند با آب واکنش نمی‌دهد و از نظر سلامت و کیفیت بهترین گزینه به شمار می‌آید.

قطعات مصرفی نیز از مواردی هستند که در هنگام خرید بسیار حائز اهمیت می‌باشند. مهم‌ترین قطعه داخلی کارتریج است. در قسمت طرح و رنگ نیز اکثر برندها نمره قبولی را از این قسمت کسب می‌کنند. این نکته را به خاطر بسپارید که شیرآلات انتخابی شما باید با باقی لوازم دکوراسیون‌تان مطابقت داشته‌باشند. خدمات پس از فروش و گارانتی نیز از دیگر مسائلی است که بسیار مهم هستند.

دلایل مهم برای خرید شیرآلات درجه یک ایرانی

برخی از افراد این باور را دارند که تمام محصولات خارجی بسیار با کیفیت هستند، در نتیجه اقدام به خرید هر کالای وارداتی می‌کنند. این طرز تفکر باعث می‌شود تا بر فرد خسارت‌های جبران ناپذیری تحمیل گردد.

با این حال شما با تکیه بر برخی از کالاهای ایرانی نیز می‌توانید خریدی به صرفه و مطمئن داشته‌باشید. این نکته برای شیرآلات ایرانی که عامل مهمی در سازه‌ها به شمار می‌آیند، محسوب می‌شود.

از دلایل مهم برای خرید شیرآلات درجه یک ایرانی می‌توان به مواردی همچون تنوع بالا در سبک، ماندگاری بالا، قیمت مناسب، وجود قطعات سازنده با کیفیت، دوام طولانی مدت رنگ، کیفیت مطلوب بدنه و ضد زنگ بودن اشاره کرد.

8 برند برتر شیرآلات ایرانی

برندهای بسیاری که هر کدام مزایای منحصر بفرد خود را دارند، در بازار قابل رویت هستند. امروزه شیرآلات ایرانی به قدری از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشند که با برندهای خارجی نیز رقابت می‌کنند.

به همین دلیل کم‌تر کسی به دنبال شیرآلات خارجی است. این نکته مثبت باعث شده تا شرکت‌های بسیاری در بازار خرید و فروش شیرآلات فعالیت کنند. با این حال 8 برند برتر شیرآلات ایرانی به شرح زیر هستند.

برند شیرآلات kwc:

یک برند محبوب ایرانی، شیرآلات kwc می‌باشد. امروزه kwc ایران به یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین تولید کنندگان شیرآلات تحت لیسانس kwc سوئیس تبدیل شده‌است. این مجموعه در حال حاضر شیرآلات ساختمانی، بهداشتی، چشمی، توکار، رنگی، ترموستاتیک، الکترونیکی و فلاش تانک توکار را در بازار عرضه می‌کند.

شیرآلات شودر:

شیرآلات شودر از پیشگامان عرصه تولید در کشور به شمار می‌رود و هدف خود را بر روی تولید محصولات با کیفیت و کسب رضایت حداکثری مشتریان داخلی و خارجی گذاشته‌است.

شیرآلات راسان:

مجموعه شیرآلات راسان فعالیت خود را از سال ۱۳۷۶ شروع کرده و محصولاتش شامل شیرآلات کلاسیک، فانتزی و اهرمی می‌باشد. یکی از نکات مثبت این برند تنوع بالای محصولات است، چرا که بیش از ۳۰۰ مدل شیرآلات در رنگ و مدل‌های متنوع را وارد بازار می‌کند.

شیرآلات قهرمان:

یکی از قدیمی‌ترین برندهای فعال در بخش ساخت شیرآلات، برند قهرمان می‌باشد. این مجموعه از سال ۱۳۵۹ شروع به فعالیت کرده و نزدیک به ۳۵ سال تجربه فعالیت در این زمینه را دارد. شروع کار برند شیرآلات قهرمان از شهر تهران شروع شد ولی امروزه به بزرگ‌ترین کارخانه شیرآلات در خاورمیانه شهرت دارد.

همچنین میتوانید بخوانید: قبل از خرید، انواع توالت فرنگی را بشناسید

شیرآلات درخشان:

مجموعه درخشان در سال ۱۳۸۲ شروع به فعالیت کرد و پس از مدتی لوازم آشپزخانه نیز به سبد محصولات آن اضافه شدند. شیرآلات این مجموعه تنوع رنگی بالایی دارند و طراحی منحصر بفرد اینگونه شیرآلات توانسته رضایت مصرف کنندگان را تا حد زیادی به خود جلب کند.

شیرآلات کسری:

سال ساخت برند کسری طولانی نیست، با این حال نزدیک به ۱۲۰ طرح و مدل در بازار فروش دارد. به دلیل جنس مرغوب این برند بخش عمده شیرآلات به کشورهای همسایه از جمله عراق، افغانستان و سوریه صادر می‌شود.

شیرآلات البرز روز:

یکی از برندهای نوظهور در زمینه عرضه شیرآلات، برند البرز روز می‌باشد. تنوع بالا و تولید در رنگ‌های مختلف از مهم‌ترین ویژگی‌های این برند است.

شیرآلات کلار:

کلار یک برند معروف ایرانی است که بر کیفیت شیرآلات خود تاکید بسیاری دارد و انواع محصولات آن با آبکاری ۲۵ تا ۳۰ میکرونی وارد بازار می‌شوند. کلار موفق به کسب نشان تولید کننده برتر سال ۱۳۹۴ نیز شده‌است.

قیمت شیرآلات درجه یک ایرانی به چه عواملی بستگی دارد؟

مبحث دیگری که بسیار قابل تامل است، قیمت شیرآلات می‌باشد. چرا که هر فردی بنابر توان مالی خود اقدام به خرید این قطعات می‌کند. قیمت شیرآلات به عوامل گوناگونی وابسته است، این موارد شامل کیفیت بدنه، مواد اولیه، جنس، طراحی و غیره می‌باشند.

با این حال سایت‌ها و مجموعه‌هایی وجود دارند که در صورت خرید از آن‌ها می‌توانید از قیمت مناسب شیرآلات آن‌ها بهره‌مند شوید. در نتیجه انتخاب فروشگاه مورد نظر، تاثیر مستقیمی در قیمت محصول دارد.

سخن پایانی

همه‌ی ما تجربه خرید از شیرآلات با برندهای مختلف را داشته‌ایم. در این بین شیرآلات ایرانی یکی از انتخاب‌های به صرفه افراد به شمار می‌آید. به همین دلیل در این مقاله بررسی ۸ برند شیرآلات ساخت ایران پرداختیم.

بدون شک نمی‌توان تمام شرکت‌های ایرانی موجود در عرصه تولید شیرآلات را نام برد، چرا که مجموعه‌های پرتلاش بسیاری در این حوزه به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کنند. با این حال لیست ارائه شده ثابت نخواهد ماند و قطعا شرکت‌های تازه تاسیس شده و قدرتمند نیز پیدا می‌شوند که توان رقابت با این برندها را داشته‌باشند.

درباره خانه آویژه

فروشگاه اینترنتی ” خانه آویژه ” فعالیت اولیه خود را در زمینه پخش و توزیع تجهیزات چینی بهداشتی ساختمان با هدف فروش آنلاین اجناس تخصصی همراه با تضمین اصل بودن کالا آغاز کرد.باور قلبی ما بر ایجاد شبکه فروش مبتنی بر صداقت، اصالت کالا و راحتی در خرید با بهترین قیمت است.

در ابتدا برندهای تحت پوشش محدودی (در عین حال با کیفیت بینظیر و مطمئن) ارائه خواهند شد که مطمئنا هدف ما گردآوری بهترین ها در کمترین زمان خواهد بود تا پاسخگوی تمامی نیازها باشیم. بدیهی است گارانتی مطمئن و پشتیبانی از شما عزیزان (از مشاوره تا خرید)، جزو تعهدات ما است.

آدرس:
تهران ، میدان ونک ، خیابان شیراز جنوبی ، خیابان سامان ، پلاک ۵۷

تماس با ما:
ارتباط ما با شما عزیزان از طریق سایت و اینستاگرام خواهد بود .

شماره تماس :  ۰۲۱-۸۸۶۲۷۴۴۶        واحد فروش :   09128455860      واحد پروژه :  ۰۹۱۲1۴۵۵۸۶۰
آدرس ایمیل:
Info.avizhehome@gmail.com

استفاده از مطالب مجله خانه آویژه برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام خانه آویژه و لینک به منبع بلامانع است.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
میتونم کمک کنم